Πώς κάνω τις online αγορές μου;

  1. Επιλέξτε την κατηγορία που σας ενδιαφέρει και έπειτα το προϊόν που θέλετε.
  2. Πατώντας πάνω στο προϊόν, μπορείτε να δείτε πληροφορίες σχετικά με αυτό (όπως διαστάσεις, σύνθεση, τιμή).
  3. Επιλέξτε το προϊόν που θέλετε να αγοράσετε ώστε να μπει στο «Καλάθι». Στη συνέχεια προχωρήστε στο επόμενο βήμα ώστε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ή επιστρέψτε στις κατηγορίες ώστε να συνεχίσετε τις αγορές σας.
  4. Για να ολοκληρώσετε την αγορά σας μπορείτε να κάνετε εγγραφή στο site ή να προχωρήσετε ως «Επισκέπτης».
  5. Για την παράδοση των προϊόντων, η αποστολή γίνεται μέσω του courier στη διεύθυνση που επιθυμείτε.
  6. Επιλέξτε τον επιθυμητό τρόπο πληρωμής (με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, με Paypal, με Viva Payments ή με αντικαταβολή).
  7. Επιβεβαιώστε την παραγγελία σας.
  8. Στη συνέχεια θα λάβετε ένα email με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.

 

Είναι όλα τα προϊόντα της Achilleas διαθέσιμα στο e-shop;

Οι περισσότερες σειρές προϊόντων είναι κοινές για τα καταστήματα και το e-shop. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες exclusive σειρές διαθέσιμες μόνο στα κατάστημα.

 

Έλαβα την παραγγελία μου αλλά λείπει κάποιο είδος. Τι πρέπει να κάνω;

Αν λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα του e-shop στο 210-3239970 ή στο email info2@achilleasaccessories.gr, Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 – 16:00.

 

Αν κάτι δεν μου κάνει ή δεν μου αρέσει μπορώ να το αλλάξω;

Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν μείνετε πλήρως ικανοποιημένοι από την αγορά σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το αρμόδιο τμήμα του e-shop στο info2@achilleasaccessories.gr ή στο 210-3239970 (Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 – 16:00) ώστε να κανονίσετε την επιστροφή ή αλλαγή του προϊόντος. Η διαδικασία αυτή πρέπει να γίνει μέσα σε 15 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής, ενώ το προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση μαζί με τα καρτελάκια και την απόδειξη ή την κάρτα αλλαγής δώρου. Οι επιστροφές προϊόντων γίνονται στο κεντρικό μας κατάστημα στη διεύθυνση: Θεομήτορος 62Ε, ΤΚ 17342, Άλιμος. Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται επιστροφές στα σκουλαρίκια. Τα έξοδα αποστολής για τις επιστροφές επιβαρύνουν τον πελάτη. Αλλαγές γίνονται σε προϊόντα που είναι σε έκπτωση αλλά όχι σε προϊόντα που είναι σε προσφορά (κατηγορία bazaar). 

 

Γίνονται επιστροφές χρημάτων;

Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε αρχικά με το αρμόδιο τμήμα του e-shop στο 210-3239970 ή στο email info2@achilleasaccessories.gr (Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 – 16:00). Στη συνέχεια – και κατόπιν συνεννόησης με το παραπάνω τμήμα – μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν στα κεντρικά της εταιρίας (Θεομήτορος 62Ε, ΤΚ 17342, Άλιμος). Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα γίνει επιστροφή των χρημάτων με τον τρόπο που έγινε η πληρωμή τους. Έτσι, το ποσό θα σας επιστραφεί είτε με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής (ή χρεωστικής) σας κάρτας, είτε με επιστροφή των χρημάτων μέσω Paypal, είτε με κατάθεση του ποσού εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εφ' όσον είχατε πληρώσει με αντικαταβολή. 

 

Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής είναι 4€ για όλη την Ελλάδα για πληρωμές με αντικαταβολή και 2,90€ για πληρωμές με κάρτα. Για αποστολές που αφορούν στο εξωτερικό οι χρεώσεις μεταβάλλονται ανάλογα με τα κιλά. Στην περίπτωση αυτή θα ενημερωθείτε μέσω email ή τηλεφωνικώς για τη χρέωση.

 

Με ποια εταιρία γίνονται οι αποστολές;

Στην Ελλάδα οι αποστολές γίνονται με Speedex. Στην Κύπρο και στο υπόλοιπες χώρες του εξωτερικού, οι αποστολές γίνονται με TNT.

 

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Στην περίπτωση που επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας ενώ αυτή έχει ολοκληρωθεί θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το αρμόδιο τμήμα του eshop στο 210-3239970 ή στο email info2@achilleasaccessories.gr (Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 – 16:00).

 

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Για αποστολές που αφορούν στην Ελλάδα, οι παραδόσεις γίνονται εντός 1-3 εργάσιμων ημερών. Για αποστολές που αφορούν σε παραδόσεις εξωτερικού, η παράδοση γίνεται εντός 10-14 ημερών.

 

Μπορώ να παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Μόλις γίνει αποστολή της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα email με το κωδικό αποστολής του δέματός σας. Εισάγοντας το αριθμό στην ιστοσελίδα της Speedex (www.speedex.gr) θα μπορείτε να δείτε ακριβώς σε τι κατάσταση βρίσκεται η αποστολή σας.

 

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία μου;

Μπορείτε να μπείτε στο προφίλ που έχετε δημιουργήσει πατώντας στο σύνδεσμο «Ο Λογαριασμός Μου» που βρίσκεται στο επάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας. Στη συνεχεία επιλέξτε τα στοιχεία σας για να κάνετε τις αλλαγές που επιθυμείτε.

 

Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου. Τι πρέπει να κάνω;

Αν έχετε ξεχάσει το κωδικό πρόσβασής σας, πατήστε στο «Ξέχασα το κωδικό πρόσβασής μου» στην σελίδα εισαγωγής του λογαριασμού σας και ακολουθήστε τις οδηγίες.

 

Με ποιόν θα μπορούσα να επικοινωνήσω για τις online αγορές μου;

Για αγορές που αφορούν στο εσωτερικό μπορείτε να επικοινωνήσετε με το αρμόδιο τμήμα του e-shop στο στο email info2@achilleasaccessories.gr, Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 – 16:00. Για αγορές που αφορούν στο εξωτερικό μπορείτε να επικοινωνήσετε με το email export@achilleasaccessories.gr.